lørdag 29. august 2009

Fine Dagene..

Da var det begynt.. Eventyret jeg har ventet på!! Jommen sa je smør.. Vel..er vel ikke akkurat smør dette..
Men du verden..!! Å begynne på skole ble noe helt annet enn det jeg hadde forventet og trodd-både på godt og vondt.. Men jeg har ventet en stund på dette, og det å endelig være sånn nesten klar, er som å ha et hundre Dragonflies i hele kroppen! Å fly uten rus er en helt sinnsyk opplevelse.. =D


Føler meg litt utenfor meg selv i alt dette studentstyret-både faglig og sosialt-men det kommer seg ..! =) Og jeg er helt sikkert ikke den eneste..
Poenget er vel egentlig åssen man velger å ville takle det. Det krever endel egen innsats merker jeg. Men mottoet er som alltid-> "Just Do It".. !! Funker som heia!!
Er litt greit å ha i bakhodet at jeg ikke har vært på noe særlig skole på..tja..videregående.. Og det er jo noen år siden nå.. humhum.. ^^,
(Vet ikke om jeg skal regne med HiT..var jo ikke akkurat noe særlig vellykket.. høhøm..)


Mye å holde styr på og mye som skal ordnes, og når man da har en hjerne som innimellom går over i et eget spor-og litt ute av kontroll og i litt for høy fart..så kan det bli noen interessante dager.. *kremt*
Men det betse er vel om jeg bare er meg selv..! ->vill, vakker, sterk og fri<- ;o) -hehe


..so.. -> Fine Dagene..!!

1 kommentar: