lørdag 16. oktober 2010

All the shoulda'. coulda', woulda' s...

All the " I should have.. I could have.. I would have.."

Helt utrolig hvor mange sånne det kan dukke opp i hodet iløpet av en dag!! Wow..blir nesten imponert over min fantastiske hjerne! =) Hvordan klarer den å prosessere så mange "tanker" iløpet av noen få min?? Og så sises det at mennesket bruker en plass mellom 7-10 % av hjernekapasiteten sin.. ..hmmm.. Kan ikke si at jeg tror så veldig mye på det..
                                                        -anyone... ?

Vel, jeg regner med at jeg ikke er den eneste med en slik "enestående hjerne"..hihihiiii.. Men..om jeg tenker på det (tog du 'an..=) ..så hjelper det ikke særlig mye.. Det gjør liksom ikke dagen så mye bedre.
Men hva skal jeg gjøre da!? Hva skal jeg tenke på, om det ikke hjelper å tenke på alt jeg burde, skulle, ville..osv..og for ikke å glemme alle bekymringene..??
Går det virkelig an å tenke på noe annet..??
Hmm..ikke tenke tre år fremover-eller tre år bakover.. Men bare "være".
Her og nå.                                           
                                               -it is actually possible.. You just have to know how..

Hahahahahahahaaaaaaaa... jau, det er vel det som er det "big question"..
Men, jeg holder på å lære! =)
..skulle bare ønske det ikke tok så lang tid..
hehe..min "nemesis".. Tålmodighet.. ;)

Jaujau..supersau.. =)

                                                 - to be continued..

     men som alltid..  Fine dagene =)
                                                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar